Od ponad 10 lat pomagamy firmom osiągać cele finansowe i brandingowe. CDN Partner jest agencją technologiczną kierującą się wartościami.

Galeria

Kontakt

ul. Starogajowa 33, 54-047 Wrocław

biuro@cdnpartner.com.pl

+48 71 354 61 65

Zarządzaj czasem pracy online

WorkOnline to aplikacja do zarządzania czasem pracy i urlopami, współpracująca z modułem Płace i Kadry w Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum.
Z aplikacji WorkOnline można korzystać na komputerze, laptopie, tablecie oraz smartfonie. Program został wykonany w technologii responsywnej dzięki czemu dynamicznie dopasowuje się do rozmiaru ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlany.Aplikacja połączona jest bezpośrednio z bazą Comarch ERP Optima dzięki czemu zarówno dane wprowadzone w WorkOnline są od razu widoczne w module Płace i Kadry jak i w drugą stronę – dane wprowadzone w module Płace i Kadry od razu widoczne są w WorkOnline.

Tablica

Na stronie głównej zalogowany pracownik może podglądnąć:

  • Zaplanowany czas w obecnym miesiącu,
  • Przepracowany czas w obecnym miesiącu,
  • Przysługujący urlop w obecnym roku,
  • Pozostały urlop w obecnym roku,
  • Wykres przepracowanych ostatnich 30 dni.

Lista pracowników

Lista pracowników przedstawia wszystkie osoby z centrum zalogowanego pracownika. Istnieje możliwość zdefiniowania z poziomu uprawnień których pracowników może podglądać zalogowana osoba.
Dodatkowo wchodząc w szczegóły pracownika możemy podglądnąć (według uprawnień):

  • Dane kontaktowe pracownika,
  • Adres zamieszkania i zameldowania,
  • Dane etatowe,
  • Kod QR do szybkiej rejestracji czasu pracy.

Plan pracy

Zalogowany pracownik posiada możliwość zarządzania swoim planem pracy. Dodatkowo jeśli posiada uprawnienia może zarządzać czasem pracy podwładnych.

Czas pracy

Z poziomu czasu pracy zalogowany pracownik może podglądnąć swój czas pracy jak i nieobecności. Dodatkowo według uprawnień może podglądać czas pracy i nieobecności swoich podwładnych.

Dodatkową opcją jest eksportowanie czasu pracy do pliku Excel.

Dodawanie czasu pracy i niebecności

Dodawanie czasu pracy, planu pracy i nieobecności jest możliwe z każdego okna aplikacji.

Plan i czas pracy możemy dodawać na raz dla kilku pracowników. Dodatkowo istnieje możliwość wskazania konkretnych dni do jakich chcemy wprowadzić czas. Plan i czas pracy wprowadzony w WorkOnline jest od razu zapisywany w module Płacy i Kadry.

Start/Stop

WorkOnline posiada opcję rejstracji czasu pracy Start/Stop. W dowolnym momencie możemy w aplikacji wystartować czas pracy. Od momentu wystartowania czasu pracy jest odliczany i prezentowany w górnej części aplikacji. Po zastopowaniu możemy zapisać czas pracy, który automatycznie podstawi się od momentu kliknięcia Start do momentu kliknięcia Stop.

Nieobecności

Kalendarz nieobecności prezentuje podobnie jak kalendarz czasu pracy urlopy zalogowanego pracownika jak i jego podwładnych (według uprawnień). Wprowadzane nieobecności w WorkOnline mogą od razu przenosić się do modułu Płace i Kadry lub dopiero po zatwierdzeniu przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia.

Szybkie wiadomości

Kolejną opcją w aplikacji WorkOnline jest możliwość wysyłania krótkich wiadomości między pracownikami.

Szybka rejestracja czasu pracy

Dzięki wykorzystaniu kodów QR pracownik może w szybki sposób bez konieczności logowania do aplikacji dodać czas pracy. Wystarczy zeskanować wygenerowany w aplikacji kod QR za pomocą dowolnego czytnika kodów QR w telefonie. Po zeskanowaniu kodu pracownik może dodać czas pracy lub wystartować czas pracy. Jeśli pracownik wystartuje czas pracy i później ponownie zeskanuje kod QR to pokaże się licznik czasu od momentu wystartowania.